menu
ראשי
אודות
קייטרינג ביתי
קייטרינג לאירוע
קייטרינג חלבי
קייטרינג לחתונה
צרו קשר

מה כדאי לי לאכול?

קייטרינג לאירועים

כאשר בוחרים לאכול איכות אז בוחרים בריא וכדאי להרכיב אירוע מושלם יש צורך בארוחות שכאלה.
בשורות הבאות נסקור מגוון טיפים בריאים שיסייעו לכם לשמור על אורח חיים בריא ולוודא כי בחרתם בריא וטוב לקיבתם.

 

מנות קטנות בתדירות גבוהה

מדעי התזונה סוברים כי אכילת מנות קטנות בתדירות גבוהה מסייעת בשמירה על הבריאות שלנו, הכיצד? תזמון הארוחות מאפשר שליטה ברמת האינסולין בדם וכפועל יוצא שליטה ברמת הסוכר. ארוחות קטנות ישפרו את מצב הרוח, הריכוז, יגבירו את האנרגיה ואף הוכחו מחקרית כמונעות מחלות מוחיות.. אז באירוע שלכם ובחייכם בחרו מנות קטנות ואל תאביסו את האורחים במנות שלא ניתנות לשליטה.
המלצה נוספת הינה הימנעות מאורחה כבדה לפני שינה. כלומר, ודאו כי ישנה חלוקה הגיונית ובריאה של המנות ובשעות סבירות. הדבר נפוץ מאוד באולמות אירועים בהם מגישים מנה עיקרית לקראת חצות?! האם דמיינתם לעצמכם לשבת בבית ולבלוס סטייק לפני שעולים למיטה? מקווים מאוד שלא.

 

ארוחות מאוזנות

ארוחה מושלמת היא ארוחה מאוזנת שמכילה חלבונים, פחמימות ושומנים (בריאים). ארוחה שתכיל את כל אבות המזון תעניק תחושת שובע ובמקביל תאפשר לפזז בחופשיות וללא תחושת הכבדות.
מנגד, לא להפריז בצריכת יתר של חלבונים מהחי ולשלב מקורות בריאים, לדוגמה: קטניות, אגוזים לא קלויים, זרעים לא קלויים, דגים קרים הנקיים מכספית ועופות אורגניים.
גם שומנים מגיעים ממקורות שונים ויש כאלה שיטיבו עם בריאותכם (כגון אומגה 3). נסו לשלב בארוחה דגי מים קרים (דוגמת סלמון או סרדינים), ביצים מועשרות באומגה 3 ואף שמן זית כתית מעולה. חשוב לדעת כי שמן זית לא משמש לבישול בטמפרטורות גבוהות (לצורך כך השתמשו בשמן קנולה או שומשום לא מזוקקים).

פחמימות הן מרכיב חשוב ועיקרי ורצוי כי יהיו בעלי אינדקס גליקמי נמוך. מה זה אומר? מזונות שמאיטים את שחרור הסוכר לדם וכך מאריכים את תחושת השובע, דוגמאות מצוינות הן חומוס, פולי סויה ועדשים. השתדלו להימנע מבגטים, בורקסים ושאר בצקים אשר הוצאו מהם כל הרכיבים התזונתיים שיועילו לכם.
ישנם גם ירקות בעלי ערך גליקמי נמוך ביחס לאחרים, לדוגמה: ברוקולי, אספרגוס, כרוב, חסה, תרד ועוד.

ירקות בעלי ערך גליקמי גבוה שמעלים רמת סוכר בחדות הם: גזר, תפוחי אדמה, תירס ועוד.

 

ערך מוסף לארוחה

ישנם תבלינים שלא רק יתבלו לכם את הארוחה אלא גם יוסיפו טעם לחייכם. תבלינים נוגדי חמצון כמו כורכום, זנגוויל ורוזמרין לא רק ישפרו פלאים את טעם הארוחה אלא גם את בריאותכם.
סויה מלאה, זרעי פשתן, כוסברה, ארטיקשוק, שום ובצל יבטיחו ניקוי רעלים וכוח רב להמשך האירוע..

 

אכלו בריא אכלו טעים

קייטרינג בריא הוא לא בגדר חלום רחוק ויכול להגיע לשולחנכם גם באירועים רבי משתתפים. זכרו להקפיד על הטיפים המצורפים ותהנו מאירוע ללא מתחרים!