קייטרינג חלבי לאירוח ואירועים בבית

תוכן עניינים
בחירת קטיירינג חלבי

תקופת הקורונה הביאה את עולם האירועים למצב שבו צריך לתכנן את האירוע שלכם בצורה שונה ככה שתוכלו להתאים אותו לפי ההנחיות. נראה כי דווקא בתחום הזה נמצאו פתרונות יצירתיים לחתונות ייחודיות, בר מצוות מיוחדות ועוד. אחד מסוגי האירועים הנפוצים שחזינו בהם זה אירועים באירוח ביתי עם חברת קייטרינג חלבי.

הרבה אנשים היום מבינים כי לא חייבים לחגוג כל אירוע באולם או גן אירועים ואפשר לספק אירוע נפלא כאשר הוא אינטימי והוא נחגג בחצר הביתית. בעלי חצר גדולה יכולים בהחלט לארח את האירוע בבית שלהם. כמובן, כדי לחגוג אירוע כמו שצריך יש לקחת בחשבון שאחד מהדברים שהכי מייחסים להם חשיבות זה לעניין האוכל באירוע, כי כל אירוע נמדד גם על פי האוכל שבו.

 

קייטרינג חלבי לאירוע אינטימי מושלם

אם יש לכם אירוע שאתם מתכננים לחגוג, קודם כל מזל טוב! ואם בנוסף החלטתם לעשות אותו בבית שלכם, יש לנו את הפתרון המושלם. קייטרינג דולצ'ה ויטה המספק מגוון שירותים בתחום הקולינריה ידאג לכם לארוחת קייטרינג חלבי מעולה שנעשה על ידי השפים המקצוענים של החברה. עם מוצרים טעימים ואיכותיים כמו פילה אמנון עם עשבי תיבול, פלטות אנטיפסטי מגוון סוגי פשטידות ועוד, תוכלו להיות בטוחים שהאורחים שלכם ילקקו את האצבעות.

זה אמנם נשמע שבאירוע קטן אין צורך לרדת לפרטים הקטנים כי הוא לא כולל יותר מדי אנשים, אבל ההפך הוא הנכון. קייטרינג חלבי לאירוע קטן הוא מורכב אף יותר, לעתים קרובות, מאירוע גדול. לכן, בדולצ'ה ויטה יבנו לכם תפריט יחד אתכם כדי שתוכלו לצאת מרוצים ומסופקים מהתוצאה שתקבלו.

בנוסף באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון דוגמאות של תפריטים, ככה שתוכלו לקבל השראה.

 

מהו קייטרינג חלבי לאירועים ביתיים

כאמור, קייטרינג חלבי לאירועים קטנים יתאים לכם במידה ותרצו לחגוג אירוע מצומצם יותר שכולל מספר קטן של מוזמנים. אירועים אלו הם לרוב יהיה אירועים משפחתיים קטנים כמו חגיגת יום הולדת, יציאה לפנסיה או מסיבת שחרור, אירועים עסקיים כמו יום כיף לעובדי החברה, כנסים וכדומה. עם זאת, לעתים גם אירועים קטנים יכולים להיות גם אירוסין, בר מצווה ואם יש חצר מאד גדולה, אפילו חתונה.

באירועים אלו מוגשים לעתים קרובות מאכלים חלביים וצמחוניים. מעבר לכך תוכלו לקבל מנות כשרות למהדרין ובכך הקייטרינג של דולצ'ה ויטה יוכל להתאים את כל סוגי האוכל לכל האורחים שאתם מזמינים לאירוע שלכם.

ישנם יתרונות רבים בקייטרינג חלבי לאירוח. מדובר על מאכלים טעימים ומשביעים שמותאמים לפי מספר המוזמנים ובכך יכולת הבחירה נרחבת ביותר ובכך ניתן לשלוט על כל הדברים שתרצו שיהיו בתפריט ולהתאים אותם למוזמנים כמעט על פי בחירה אישית. תוכלו להתאים את האוכל על פי צרכי המוזמנים, לפי כשרות, רגישויות קיימות ועוד.

מחפשים קייטרינג לאירוע? צרו אתנו קשר!
הטעמים של דני ודלית

מחפשים קייטרינג מיוחד לאירוע? אורחים מגיעים לביקור? הגעתם למקום הנכון! צרו אתנו קשר ונשמח להתאים לכם תפריט טעים ומיוחד.

הטעמים של דני ודלית © טל"ח

תפריט נגישות